Villkoren är senast uppdaterade 2023-04-10. Vi strävar alltid efter att ha så enkla villkor som det går. Sunt förnuft och transparens gäller i alla våra affärsrelationer.

Allmänt

Våra tjänster levereras med den precision som går att förvänta sig av de tredjeparts tjänster vi använder. Inlägg på sociala medier kan refuseras eller begränsas av respektive aktör utanför vår kontroll.

Vårt samarbete & kundens ansvar

Inför varje nytt samarbete eller större uppdatering av ett befintligt samarbete behöver vi hjälp från kund med underlag och godkännande för de texter eller inlägg vi producerar. Detta sker via e-post eller annan skriven text. Om Promotio producerat text för inlägg är det kundens ansvar att korrekturläsa och godkänna samt att löpande meddela Promotio förändringar som påverkar  eventuellt schemalagt innehåll. Kunden tar ansvar för att den information som levereras till Promotio är riktig och korrekt samt att kunden har ägandeskap på text, bilder etc. I priset för tjänsten ingår att vi reviderar texter och inlägg upp till två gånger. Ändringar som uppkommer efter publicering sker utan extra taxa i de fall ändringen uppkommit efter publicering och varit utanför kundens normala kontroll. Ändrade öppettider, byte av personal eller att en vara är slut kan tex uppdateras utan taxa.

Allmänt våra tjänster

För att våra tjänster ska fungera krävs följande

  • Det Instagramkonto du önskar använda måste vara ett företagskonto (det är en enkel inställning och kostar inget extra)
  • Med facebook menas en Facebooksida, vi gör inga inlägg till det ordinarie flödet (det är just nu en teknisk begränsning hos tredje part)

Länk

Promotio äger rätt att från tid till annan länka tillbaka till www.promotio.se från de inlägg där vi kommit överens om det med er. Vi gör det inte utan ert godkännande.

Priser och offerter

De priser som anges i offert till kund gäller i två månader om inget annat uppges. Priserna anges alltid exklusive moms. För de tjänster kunden önskar erhålla löpande som inte faller inom ramen för vårt erbjudande, tex förändringar i de på förhand erbjudna paketen eller en offert, debiteras vid var tid gällande timtaxa/per arbetad timme. Ändringar i pågående schemalagda inlägg debiteras med timtaxa och per påbörjad timme.